2012年7月17日

失控

我既人生已經進入左一個失控既階段, 冇人去control, 我自己都唔想理, 可能上班既壓力太大, 連自己係邊個都唔鬼記得, 嘗試用一個唔知想點既心態去捱, 感覺差到極, 又要離開一個已習慣既地方, 去一個陌生/似曾相識既環境, 感覺太錯綜複雜, 自己都唔識解讀, 只係知好想搵返佢地, 好想可以坐低聚一聚, 只係估唔到又會係我最先掛住人, 忍唔到, 唉~

我知道我既人生必須重新上路, 認識一d新既人, 真係希望可以多d男性朋友, 依家既生活實在太唔平衡, 好想死。

可能一切都係註定, 註定我要去返傷心地, 有咩方法好得過親臨此境, 然後角色人物換了, 我希望我還過得下去, 如果上天有眼, 就應該俾佢見返我, 然後我拖住另一男仔既手, 那就是我最大的報服了, 我想多了......

害怕面對人群, 請不要讓我難過

沒有留言:

發佈留言