2012年5月26日

Life is a fucking pain

如果好命 我上上年已經俾人睇中 奉子成埋婚
如果好命 我依家應該有份正常人有既工 有廿四歲同齡人應該有既人工
如果好命 我就唔會鐘意極都係同一個賤人 兩年黎都係同一個人 仲要鐘意既程度有加冇減
如果好命 我唔會俾小學同學add返 但係齋add唔follow up
如果好命 我唔會見到mountain dew諗起佢 見份將來要去小西灣返工既工驚會撞到佢
如果好命 我唔會要返六日工 返到人面全非
如 果 我 好 命 我唔應該成日覺得自己都幾靚女冇理由要咁早走去死
如 果 我 好 命 曾經我好鐘意都幾鐘意既衰人 到頭黎好鬼死鐘意我
如 果 我 好 命 我唔駛做d咩去令自己睇落呢排撈得好好
如      果      我        好       命   某君就應該身敗名裂 而唔係風流快活

沒有留言:

發佈留言