2012年4月15日

馬騮戲

嗯, 我昨晚真的很火滾, 話說尋晚就係麻麻既生日, 當然例牌又要見一班你好唔想見既親戚, 可能係因為自己失業, 自信心下降既關係, 所以連裝扮既心都冇, 我就係咁, 響頹既時候你叫我扮精靈係多餘, 有時更想表現既係自己呢排真係唔掂, anyway你既出現唔會係重點, 只係你既名有出現你個人坐成晚人地都可以當你透明。

一直都係坐細路檯既我同家姐, 依然坐緊我地最愛而且冇是非既細路檯, 可恨既係席中既表弟們都已經唔係細路, 每個人都手持一部iphone, 一式一樣連套都懶得買, 自己一部老豆老母一部, check完自己部whatapps,(根據目測)又去另一部打機, 幾咁威。 家姐仍然很落力搲話題, 但表弟一句起兩句止, 一問一答, 短問短答, 長問都係短答, 我唔怪佢, 因為呢個age係最自我中心最睇唔順超人地問自己讀緊幾年班呢樣果樣既階段, 完全明白, 只係感慨連我自己都唔想同佢地有任何交流, 因為我真心都唔想成為被討厭的。

大人席又例牌地高談闊論佢地既上流生活下流人生, 例如同齡既表妹已經去學車(FINE好多人都夠秤就去學) 最睇唔過眼既係佢阿媽迫佢學仲講到係自己想學, 睇黎佢已經被嚴重洗腦同化, 人地換車去學車, 去跑馬地考車, 睇怕我地既生活會愈來愈唔同, 表弟30+去飲杯咖啡唔做30蚊PER HOUR既PT, 其實我唔係話呢D生活有幾咁豪, 而係財大氣粗既可悲, 細既學D大, 講野都大大聲, 係既, 我地呢D窮表姐係唔入流, 有時連自己都原諒唔到自己。

馬騮戲好快散場, 每個人唔知做乜鳩要逐個響眾人面前祝壽, 已經被溺愛金錢掛帥既麻麻向我地各人講左句:賺多D~幾咁門面, 既咁唔要面, 最好你買個鑲金既棺材過佢, 咁佢就死得眼閉啦!!!


都係果句: 我都有今日, 好自為之。

沒有留言:

發佈留言