2012年4月21日

大病不死

話說我呢幾日都係唔知發生過咩事, 係因為病到癲左, 未試過咁病, 先係發燒唔肯退, 連燒兩日, 當前日以為病情有d好轉既時候, 竟然喉嚨爆痛, 係飲水都覺得痛, 食慾都大減, 奇蹟係我既食量原來可以好細, 有食過就好, 但人未有瘦, 只係面色更慘白, 食埋特效抗生素面變得胞滿眼都變更大?! 反正人就更加在狀況外, 加上最近天氣惡劣, 時冷時焗, 而且成日都唔夠衫既我, 在強勁藥力下變得更堅壯, 但喉嚨痛真可大可小, 建議各位有事及早就醫, 我差d就痛到入急症室了, 反正我是處於極度冷靜既狀態, 可能因為咁企硬唔去急症, 所以d病菌投降, 如果唔係可能我就會歸西了。

在巨病中掙脫過來, 覺得體質都變差了, 需要調理, 但在此時又有新工作需要應付, 而且上過一日試工後(係!有trial!!) 體力勞動極多, 真不知自己是否應付得來, 不過睇完3次230蚊既醫生, 我淨係想賺錢, 但真的很累!!!! 而且其實自己心知自己唔鐘意太前線既工作, 雖然簡單, 但壓力也大, 唉, 總係搵唔到一個平衡點, 好煩!!!! 但4月又快完, 真係唔想再大海撈針, 本死無大害, 可能要去作賤一下自己, 自我中心先至會下降一d!!!!


沒有留言:

發佈留言